Nu ska jag...

...göra mig iorning för Korpen (: Hehe.. Marita, som har passet på tisdagarna, tycker visst väldigt mycket om MF xD Snart ändrar hon nog låtarna till massa av årets bidrag :P Bara en tidsfråga ;D

Plus att det är tisdag, och efter maten blev jag övertygad att göra semlor xD Tänkte ju egentligen att jag skulle göra dom till ikväll, men det blev precis efter maten ändå :P Gjorde egen mandelmassa, mumma! Det är ju godaste =9 Men det blev onödigt mycket grädde ;S haha xD 2 dl är helt enkelt för mycket till 4 semlor :P

maskros2.jpg
bild från fotoakuten.se

Och den här bilden satte jag in bara för att det skulle se lite roligare ut.. Har ingenting att göra med inlägget över huvud taget ;D



Tjobaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0