Nu är det klippt!

Hahaha, jag är sååå rolig (a) Känner mig så otroligt fyndig ;O

Hur som helst så har jag klippt mig nu, äntligen! Eller rättare sagt va det väl frisören...om jag ska va ärlig xD Sjukt skönt att få bort skiten ;P Helt slitet så det blev electriskt hela tiden ;O

Sen bakade jag skorpmazariner och gjorde chokladbollar (för man bakar faktiskt inte choladbollar!). Så jag har varit igång hela dagen, gick upp halv 10, I'm exhausted (?)!

Nu vill mamma att jag hjälper henne med en tårtbotten också :O Sen är det iaf Let's dance =D

snöigt

Har lagt in bilderna på kameran, så va ju tvungen att göra en bild ;O

Men nu tror jag att jag sjappar :P



Bajbaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0