MF och The Pacifier

OMG! Nu har jag skrivit värsta inlägget, så försvinner allt för att jag loggats ut. *sur* -.- :@ Men får väl återge det ungefärligt då ;O

MF i lördags då.. va ganska tråkigt och dåligt. Dåliga låtar, och Luuk va tråkig "/ Men Björn va ganska rolig ;D Tycker faktiskt han är himla överskattad. Och nu kommer alla hoppa på mig där ute xD Men jag tycker faktiskt det. Fast han va rolig i lördags med sin sång till Carina (a) och förra gången när han skulle flyga xD But still överskattad. Sorry!
Jag hoppas det blir bättre nästa lördag, i Karlskrona va? Hm...har på nått vis fått för mig att det ska va i Karlskoga...för Luuk blandade väl själv ihop det? xD

Ojoj, nu börjar det blåsa massa också :O Har det iofs gjort hela dagen, men känns som extra mycket nu.. Tur att jag bor här.. för det blåser väl mer i övriga Sverige? Här i Östergötland är det nästan aldrig strömavbrott och sånt onödigt pga stormen (a)

Pacifier
bild från imdb.com

Hur som helst.. Sen såg jag The Pacifier också (: Den va rewlig^^ Söt också! Och så va ju han barnvakten så heeet också 8) Haha, nä men den va faktiskt bra :P Hihi, så kul när den där lilla tjejen, Lulu (?) skulle visa för klassen hur snabbt han kommer när hon trycker på sin knapp xD Och så när dom blir överfallna av dom där som skulle sno det där programmet (?) värsta ninjorna xD Såg ju precis ut som den på tv4 som hoppar ut ur hissen xD Dom va roliga (a) ;D Och ingen fattar nånting, så nu slutar jag^^ Snällt va? xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0