Kväll

Uscha, jag är jättetrött! Har massa ont i huvvet, så ska nog gå och lägga mig snart. *gäsp*

Måste bara berätta att jag fick min unibetskiva idag xD Haha så rolig 8) Petters version är ju bäst (a) Eller jag tror det va hans iaf...hm... jo det va det nog^^

Imorrn blir det iaf folk som kommer hit, antar jag, så ska pappsen få sin bit av kakan. Och vi andra får också bit av kakan...och tårtan (a) Sen ska jag nog på Kanongalan =D Vet inte riktigt hur det blir med allt just nu...men hoppas Anna har köpt biljetter ;O Annars är det nog kört :P

Före / Efter

Och btw, såhär ser jag ut nu...och före :P Syns inte så väldigt bra ser jag nu xD Men kan ju säga att det är väldigt stor skillnad!!

Let's dance va också underhållande ikväll (: Va ju kul att dom som brukar komma långt ner kom åtminstone lite högre upp^^ Det som är så spännande ju...vad som helst kan hända :P



Gooo'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0