*kurrande mage*

Hej hej!

*befinner mig i choktillstånd* Har ju inte varit här sedan torsdags ser jag ;O

I fredags partajade jag lite dåå, och i lördags va jag trött efter partajandet xD Och kollade på MF (a) I söndags va jag fortfarande trött.. och igår så...hmm...ja ;D
Nävars, men pallar helt enkelt inte med datorn på helgen efter en hel vecka framför den :O Så är det!

Men det va kul i fredags, och flummigt^^ All läsken alltså! Kan inte dricka läsk, man blir skitmätt och bara rapar hela tiden ;S Hihi^^ Men vi festade till det med köttfärspaj...som såg ut lite som den gjorde xP Och kladdkaka som blev lite för hård xD Haha, såg inte så lyckat ut...men det smakade gott (: Lovar!
Sen körde vi lite MF-spel ;D Och lite tecknet ;D Vadå jordskredsseger? På båda :P Som tur va va det olika som vann^^ (a)

Och MF va skiiiitkul ju!! Garvar fortfarande åt Luuks skämt, han är klockren :') Så tråkigt att det inte blir lika många skämt på lördag -"/


- Här står jag och håller ställning
- Brandur skulle egentligen bli brandman. Inte pga sitt namn, utan för att han har slä(c)kt på färöarna
- Jaa, Christer Sjögren och (nu kommer jag ju inte ihåg vad han heter, men han som skrev låten iaf) har ju jobbat sedan Vikingatiden om jag inte minns fel


xD

Men nu måste jag gå och fixa mat. Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0