Hipp hipp hurra!

Jag tror minsann inte det är så bra för mig att gå upp såhär tidigt ;O Jag blir helt konstig i huvvet, som om jag inte va det innan :P

Ah ah ah ah staying alive, staying alive. Ah ah ah ah staying aliiiiiiiiive

Hahaha, hade ingen aning om att det va Bee Gees som sjöng den här xD Alltid spännande...alltid dom skumma typerna som man bara hört namnet på (tror man) som sjunger alla dessa klassiker ;O

Hm, appropå ingenting så va det jättegrått ute nyss, nu tittar massa himmel fram bakom helvita moln ;O Konstig grej, det där vädret :P
T.o.m min lilla blomma blir deppig av det gråa vädret (som är blått nu). Alltså våra fönster (åtminstone mina) är värsta oisolerade...och det är jättekallt där. Och där stog min blomma, och liksom den har sträckt sig innåt bara för det...så nu ser den helkonstig ut xD Men den står längre in nu (: Livsfarligt att ha växter i mina fönster -.-

min blomma
Såhär grann är hon inte längre minsann -.-
Lägger man blommor i mina händer dör dom som flugor xD Så är det bara!


För övrigt så tyckte pappa om Varma koppen...efter allt. Mamma sa att han inte gjorde det...så jag blev förvirrad ;S Men chansade ändå.. Skitsvårt att köpa saker till sina föräldrar ju! Fastän man känt dom i hela sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0