Helgens händelser

Goddag...eller gokväll...alla (!) kära läsare ;D Hm...eller inte. Men iaf...

Skulle ju skriva om allt som hände i helgen...så nu gör jag det (:
Skrev ju i torsdags att jag skulle kolla idol-dvd. Men såhär va det; mamma hade sett en sida där man kunde kolla Heroes =D Så självklart va det där jag befann mig den kvällen ;D OMG såååå spännande! xD Idag kollar vi nog andra avsnittet också (:

I fredags satt jag såklart framför Let's dance^^ Tyckte inte Herrey skulle åka ut...men svårt att säga nån annan när alla blivit så bra ;O Karl-Petter är iaf alltid lika klockren...synd bara att han är sämst ;S

I lördags va mammsen och pappsen i Sthlm hela dagen, och jag va ensam hemma. Wiiieee FF xD Eller nåt :P
Och när jag skulle fixa mat höll jag på massa framför fönstret xD Alltså när man är van vid att inte ha grannar så blir det lätt så...och då såg jag att det satt några där, precis framför fönstret, man såg dom jättetydligt. Och jag har inte stått så mycket i fönstret sen dess xD Nyfiken som man är försökte man ju kika lite iaf^^
Hur som helst så bakade jag vaniljbullar för att skringra tankarna lite ;D Sen fixade och donade jag lite inför MF. Dushade, gjorde våffelmackor, ordnade lite smått och gott...kakor och vaniljbulle ;D Jao jao..

image107

MF va ju skitbra den här veckan tycker jag!! Det enda som inte va bra va ju The Nicole (sämre finns väl knappt!?) och kebablåten ;S Lasse Lindh har jag däremot inget minne av xD Va nog lite ofokuserad på just den låten :P Alexander skulle ju absolut gått vidare ett snäpp.
Sen såg jag iaf Se upp för dårarna. Första gången.. hehe, den va rewlig (:

Och i söndags fick jag ett litet ryck och började virka på ett kamerafodral^^ Den blir lite (mycket!) för stor xP Men skiiit samma! Sen såg mamma första Heroesavsnittet, och jag kollade på det en gång till^^ Haha, kunde inte låta bli =D

Så...det va det.

Plus att det i måndags va värsta vårvädret :O Och det missade jag!! :O Det va ju det för ett tag sen också..då va jag ute. Såå underbart! Det får en att minnas varje år (: Men störigt att det blir svinkallt dagen efter sådär...värsta skiftningarna. Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0