Hejdå.. *vinkar*

Har nästan lite dåligt samvete för att jag inte följde med mammsen och pappsen för att va barnvakt. Men pallade helt enkelt inte! Hade iofs kunnat bada i deras stooora badkar...med massa skum (: Mitt badskum är så gott som slut "/

Men men...

Lyssnar på Shayne Ward här xD Ifall ni ville veta.

Jag tror jag ska till Netto och köpa lite present, och godis till mig ;D Schh.. ^^ Finns en helcool bakform i form av en stjärna...gjord av silicon. Skitcool, den vill jag ha! Och det finns typ bara en kvar, och inte står det nåt pris eller nåt -.- Får beslutsångest ju, för har en känsla av att den inte kommer användas så mycket ;S

HMM... hmm...

Men nu ska jag nog dra mig bort härifrån..


//ʝₒϛϚεfɘjⁿ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0