Go'natt

Okej, ett till inlägg innan jag går och lägger mig.. jag lovar, ett inlägg :P

Har suttit och lyssnat på najsig musik här vaa (: Circle of life (ryser!!) Daddy cool (helt fast i den låten alltså!!) Love don't let me go...och lite sånt :P Och så en låt som jag hörde på House för nån tid sen, och som jag hörde på En annan del av köping idag :P Liksom, har bara gått och undrat vad den heter, och idag fick jag höra tillräckligt mycket för att lista ut vad den heter osv ;P Känns grymt härligt! Typ..

För övrigt har jag sett najsiga bilder på mammsen och pappsen xD Helläskigt faktiskt! Stora glasögon och allt va bara orange och brunt och det bara lyste 70-tal. Hemskt! Men ganska mysigt^^ Och dom va riktigt heta kan jag avslöja^^ (; Tänk va livet förstörs när man får barn :O Hehe, pappa såg ut som Kelso och han hade tajta tröjor och såg allmänt dryg ut :P Mamma hade värsta magrutor, stora glasögon (som sagt) och kommenterade på varje bild att "den klänningen/tröjan/blusen sydde jag..." :P Everything changes.



Go'natt! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0