Go'natt

Hihi, eftersom jag inte har nåt vettigare för mig lägger jag in en mumsig godisbild^^ (a) Aaou, new refrersers och lysmelk <3 Sååååå gott xD

Godis! -Jelly beans, lysmelk, colaflaska, new refresher

Hade iaf trevligt ikväll! Va på kanongalan och såg Hiding, Elin från Talang, och massa lokala band och andra :P
Hahaha, snacka om folkets jubel när Hiding kom in xD Men aah, aa det va bra! Han sjöng massa låtar, några från Idol, och några Beatels- och Legend-låtar osv ;D Och såklart en egen, No words.

Men han va rewlig. "Trevligt att va i Finspång! Det är inte varje dag man är här". Sen så trodde man att han va klar, för han stog där och tog fram pianisten och hade sig, så bah "Trevligt med så mycket respons...men vi har en låt till". Man bah jahaaaa xD
Men det va jättefint, för det va bara hans röst, piano, och ibland spelade han gitarr :P Mycket bättre än på tv, lovar!!

Aaah, jaa, men nu är jag jääättetrött (gick ju upp 9 i morse ;O) så go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0