God eftermiddag!

Sitter här och betraktar ännu en grå dag :O Haha, vilka ord jag använder xD iaf.. :P

Har inte hänt nåt nämnvärt idag. Dock så hann jag inte skriva nåt igår. Det va en i princip datorfri dag. Det behövs ibland, tro mig! Jag satt lite innan maten, men så stängde pappa av strömmen, vet inte riktigt varför, men han gjorde det xD Höll på i tvättstugan resten av dagen, så det va väl nåt med det :P Så sen orkade jag inte sätta på datorn igen, så gick på bokrean efter maten. Och kom hem vid 4, så då satte jag mig och tittade på tv ;D (a)

Men det va trävligt!

dimmiga.jpg
Såhär ser det ut utanför fönstret.. nästan.. eller inte alls faktiskt xD
bild från fotoakuten.se


Jag tror jag måste baka semmelbullar nu. Vi har abstinens^^ Nä, men åt ingen igår eftersom vi inte hade xD Jag är lite rädd för att göra några eftersom dom förra blev helt förstörda. Vet att det va för jästen va gammal, men ändå :P



Nu går jag, bajbaj! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0