Glad alla hjärtans dag

Javisst, ingen som missat det va? Fast ärligt talat skiter jag i hela dagen xD Jag vet, jag är hemsk! ;O Men liksom...varför kan man inte visa sina känslor och skicka rosor och presenter året runt? ;S Det här är ju bara en grej som företagen kommer överens om, bara för att tjäna mer pengar. Det, mina damer och herrar, är hemskt!
Men lägger in en bild här ändå, hihi (a)

hjaerta.gif
bild från fotoakuten.se

Hur som helst, har varit på gympa och precis dushat (: Känns som att den timmen bara flög iväg...som att jag inte ens va där. Jag är för vältränad, ingen pärs för mig ;O Lite tråkigt...men skönt ;D

Aaou, igår kom vi (mamma) på att fastan är extra kort iår :O Eftersom påsken kommer extra tidigt. Och det betyder ju färre semlor :O :O Så vi åt en igår också^^ (a) Mindre grädde, och mer mandelmassa den här gången (:
Btw ganska...mycket...konstigt att vi äter mer under fastan.. liksom, semla med massa grädde och annat onyttigheter i ;O Jag menar...det kan man kalla ologiskt! Tänkte på ett annat ord där, men eftersom jag inte kom på det fick det bli såhär ;D

Nu ska jag softa till det lite med Idol-dvd tror jag (:



Gooo'baj! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0