Frukost och copaca banana

Har ätit en mättande frukost.. första gången på länge^^ Känner att jag varit ovanligt seg den här veckan och missat frukosten flera gånger. Men ville ha idag, det är ju så mysigt :P En halv grapefrukt och typ havrekuddar eller vad det heter.. bara mjölk till...så det blev inte så gott xD Men mamma lurade i mig det iaf...hur gör hon?

halv_kopp_te.jpg
bild från fotoakuten.se

Sen har jag tänkt på en sak... syrrrsan har frenetiskt druckit copaca banana-te den senaste tiden ;O Och bara för att det är så kul har vi försökt säga det på rövarspråket. Copaca banana alltså :P Haha, det går helt enkelt inte! Försök själva ;D Och jaa, jag vet att vi är helt fullt normala som roar oss med det^^



Back to work!   //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0