Filmtema i Let's dance

Tycker det är skitkul att dom börjat med värsta teman i Let's dance =D Mycket roligare!! Verkligen! Förra veckan va första gången med tema, eller hur? Svenskt. Och idag va det film. Nog roligaste kvällen skulle jag vilja påstå. Sen om jag verkligen påstår det är ju en annan femma (a) Nävars.. men bra låtar, bra danser (: Sen tyckte jag det va bra att Mi åkte ut^^ (a) Aaw förlåt, men tycker ni är tråkigast helt enkelt :P
Annars är det ju synd om Karl-Petter som alltid kommer sist xD Snacka om publikstöd dom har liksom xD Men det är bra...dom är ju lätt roligast.. fast det va roligast första veckorna. Vet inte, Maria kan ha rätt om det där alltså. Hoppas man får se mer av hans spralliga jag nästa vecka (:

Men aah, nu svamlar jag massa xP Iaf, låtarna va ju jättebra! Och värsta makeovern på både Tony och Annika. Helt seriöst, kunde verkligen inte fatta vilka dom va. Jag satt där jätteförvirrad xD Sen såg jag först när dom sa vilka dom va :P Men liksom...det ser ju verkligen verkligt ut :P

[FOTO: Linus Hallsenius]
bild från tv4.se/letsdance

Hur som helst.. nästa vecka är det 80-talstema^^ Skitkul alltsååå! Älska musiken från 80-talet!! =D

Tills dess.. haode brao! och go'natt!

Kommentarer
Postat av: egoina

haha, det såg jag först nu.. haha kul!

2008-02-23 @ 15:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0