Bland blommor och avocador

Japp.. min fina (den va fin iaf) blomma har helt vissnat.. Och mamma säger att sånna inte blommar nåt mer :S Fattar inte riktigt grejjen med blommor som bara blommar en gång :S
Och inte nog med det...sen gick min avocadokärna mitt itu också :S Fattar inte hur jag lyckas! Men nästa gång ska det minsann bli en åtminstone liten avocadoväxt :P

Så nu är det värsta ensamt och tomt här.. plötsligt kan jag se almanackan ordentligt. Som man säger...med det negativa kommer det alltid nåt positivt. För så brukar man säga va? :S

För övrigt så är visst den här länken väldigt poppis i det här huset helt plötsligt! ;O Man kan höra den från långt håll...pappa är stamgäst där :P

Nu ska jag dra, bajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0