Torsdag idag dåååh

Hehe, sorry att jag inte skrivit på länge nu (a) Hm, vem försöker jag lura? Ingen som läser här ju :O

Hursomhelst.. det har la gott ganska bra än så länge. Sova kan jag, äta kan jag, inte lika nervös längre och allt det där^^ Men blir skönt med helg...tror jag...har varit sjukt lång vecka! :O Speciellt första dagarna. Frågan är bara vad jag ska göra...när man inte går till skolan liksom :S

Idag har jag iaf varit på biblioteket och fixat kort och lånat böcket =D Skitsnyggt lånekort^^ Mycket snyggare än Finspångs :S Sen satt jag där och läste Bamse (a) Det va ganska så gött!

Men nu ska jag se Smallville så...

(a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0