Hemma igen

Japp, nu är jag hemma igen, vilket jag har varit sen i söndags ;O

Har suttit och kollat upp recept. Mamma är nämligen inte hemma (inte pappa heller) så jag får göra mat själv ;D Det blir Amerikanska pannkisar. MUMS! Vi har t.o.m lönnsirap hemma. Så SJUKT gott!! Vanlig sirap är ju liksom bara sött. Lönnsirap är nog det godaste nånsin! Men det kan man ju inte äta till mat...så kokar nog korv också^^

Såg nåt annat intressant också.. chokladpannkakor. Måste också prövas snarast :P

För övrigt verkar det för en gångs skull va uppehåll idag. Men inte särskilt vackert för det :P Regnade ju så mycket så jag blev rädd att vi skulle få simma omkring resten av året :S Det regnade t.o.m in i fönstret där nere. Så vi har fått ha burkar som vattnet fått droppa ner i. Som på film xD

Hm, det här blir en sen lunch :S Men å andra sidan blev det sen frukost också så.. (;

såpbubblor

Ikväll blir det iaf Idol gives back =D Så himla bra va det förra året, hoppas det blir lika bra iår.. Måste ju skriva om tidigare AI-avsnitt...men har liksom inte haft tid eller ork. Men bra har det varit iaf!

Men nu ska jag speta iväg till spisen (a)



<3 //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0