Tjingelong

Usch, ibland blir man bara tokig när inget fungerar som man vill -.- :@ Plus att jag verkar ha allvarliga koncentrationssvårigheter ;S Det va ett långt ord^^ (a) Sitter och försöker läsa, men kommer ingen vart, och får bara ont i huvvet :O Helskumt! Så har det aldrig varit förut!

Så nu belönar jag mig lite med Josiah Leming ;D Lucky me! :P Kan inte sluta lyssna. Snart ska jag ut också, ut i solen! (: Haha, satt på altanen förut och åt kakor. Så hörde vi en jättekul pippi. Som en sån där pipgrej. Vi har en gul ko här hemma, och om man trycker på den låter den förfärligt mycket (värsta farligt faktiskt, man får tinnitus). Och precis som den lät den...fast kortare och inte lika gällt^^ Det va ganska kul (a)

image126

Hursomhelst...nu ska jag sluta (:



Over'n'out! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0