Städat

Jahapp, då har man hunnit damma av lite iaf.. Men bara med dammvippa, men iaf, det känns så himla rent helt plötsligt xD Hm :P Varmt är det också! Vi har alltid massa fönster och dörrar öppna när vi städar. Har aldrig riktigt fattat varför, men vi har det. Och det är så skönt, så ska ta och gå ut sen (: Värsta vårstädningen alltsååå.

Måste också påpeka en sak jag hörde på mix i morse, så himla rolig xD Martin Timell gödlar sitt grönsaksland med sitt eget bajs. Nu va det så att han inte gjorde det, utan med matkomposten. Men jag tycker inte det är så himla äckligt om det nu skulle varit människobajs. Det är väl äckligare med djurbajs? Faktiskt! Speciellt hundbajs, det är sååå äckligt! Människobajs är ju mycket fräshare.. Och Martin hade ju bara ett utedass, som han måste tömma. Och då är det väl klart man passar på att gödsla lite? :P

Hursomhelst...jag bara började tänka på det xD Och nu måste jag gå på toa...passande nog :P



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0