Sol och vår

Äntligen har det börjat bli vårväder, yeah 8) Men hörde att det skulle bli kallare...igen "/ Men för att ta vara på tiden ska jag gå ut nu snart (: Och jag måste låna fler böcker på bibblan^^

Kom på också häromdan att bloggen fyllde år för nästan en månad sen :O Så slarvigt av mig att inte tänka på det! *skäms* Typiskt när man tänkt på det en längre tid, och glömmer bort det på den stora dagen ;S Men nu så, GRATTIS BLOGGEN!^^ Jag har haft trevligt med dig det här året (: Fastän det gått en hel del upp och ner...men nu känns det iaf stadigt igen :P och det hoppas jag det ska fortsätta med.

snodroppe
Gjorde den här bilden innan maten, yeah!

För övrigt försöker jag desperat lura alla jag kommer åt.. det går dessvärre inte så bra -"/

- OJ! det är 20 grader ute! ...APRIL APRIL! *skrattar löjligt lyckligt*

xD Fastän dom kollade på termometern säger dom att dom inte trodde mig :P Men man får ju en kick iaf...och pappa gick på både att det snöade ute och att han hade hål i byxorna^^ (a)



God eftermiddah' //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0