Snorig

Och nu har jag blivit sådär täppt så jag inte känner några smaker "/ Bara ibland så jag kan känna några lösryckta sergment då och då. Okej...fråga mig inte vad jag snackar om xD

Och jag som va så sugen på godis och har ett halvt kg här :P Inget gott om man inte känner nåt -.- Verkar som att vi kommer åka iväg imorrn istället.. Eller det verkar förresten inte som nåt. Vi är nog sämst på planering xP Men mig gör det inget...kollar gärna på web-tv ikväll^^

image128

Hm, ojdå, kom på att jag inte publicerade det här xD Skrev det väl kl 2 eller nåt...nu kommer det iaf (;
Och nu verkar det som om vi åker ikväll iaf :O Jaja, får väl sätta igång med packning then :OO



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0