Hejs svejs

I all rubriksanda.. Klurigt det här med rubriker ju :P

Ska strax dra på Korpen...sjukt länge sen nu :O :O Men iaf...helgen har varit härlig. Hehe, igår va jag ute hela dagen i solen. Helt sjukt va varmt det va! Sen åkte vi till landet och grillade^^ Möjsigt! Så GOTT! Första grillningen iår...det är nåt speciellt det.. fastän det alltid är gott såklart :P Sen blev jag alldeles röd.. hade förmodligen varit det hela dagen xD Ni skulle se mig (a) Speciellt om kinderna :P

Och Isac är så himla rolig xD

- Vill du ha en sån här kaka som jag har Molle?
- Mmm
- Det får du inte, dom är slut


x'D Så sa han nåt mer skitkul också! Men det har jag alldeles glömt bort "/
Men nu måste jag kila ;O



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0