Grattis Isac

Jaopp, va på födelsedagskalas i lördags^^ Lilla Isac blev stor och fyllde 4 år (: OMG, han är skitstor nu! Men stackar'n va trött, men det blev trevligt ändå.
Haha, han är så söt...tycker om rosa^^ Han fick rosa byxor av sina föräldrar, och massa andra rosa grejjer xP Här springer man ut ur garderoben ;O

image123

Och jag är glad jag (: I fredags när vi handlade presenter till honom hittade jag Idol-dvd:n =D Helt läskigt att jag inte köpt den förräns nu :O Men nu har jag den iaf *lycka* ;D Har laddat ner dom sista avsnitten i evigheter nu ;O
Sen så iaf fick han en Bamse-dvd...och vad vi inte såg då va att "Vargen äter dunder-honung" är med på den...den enda vi inte har inspelad...så fick jag den =D Nerbränd alltså.. Wiiiieee!! *tårar i ögonen* skitrolig är den xD

För övrigt har jag ont i huvvet nu och ska dra mig tillbaka :P



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0