Go'natt

Nu ska jag hinna med att skriva ett till inlägg här innan det blir nästa dag :P Hoppas jag! Annars är jag himla slö xP

Är sjukt trött! Har nog inte sovit överdrivit mycket senaste tiden.. Och inte rört mig så mycket.. och mest suttit framför datorn. Jag lovar, det knockar ut en totalt! Fastän man inte tror det. Imorrn blir det iaf Korpen. Gick ju varken i måndags eller tisdags :S Så måste göra det för mitt samvete (a) Och så jag kan köpa godis till fredag (a) Extrapris ju! Så funderar på att bygga upp ett litet förråd som jag kan ha åtminstone ett par veckor. Tror inte jag komma klara det iofs, men man kan ju försöka :P

Heroes va spännande iaf, aaaah! Men det va himla segt. Stannade och buffrade hur många gånger som helst. Grr.. snacka om spänningsdödare x@
Men nu ska jag sooova!



Go'natt! //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0