Go'kväll

Ojoj, så det kan bli! Hann knappt blinka innan klockan va 7 :O :O Man blir lika chockad varje gång :P

Känns som om jag inte har nån blogginspiration alls idag "/ Men kan ju göra er upplysta om att jag fått en ny almanacka (: Hade en dötråkig från coop innan, nu har jag en söt med bebisar från Ja till livet :P Tråkigt bara att det redan gått tre månader -.-

Sen så känner jag mig lite konfronterad (?) Vad betyder konfronterad egentligen? ;S Hur som helst xD Har inte ätit godis på jättelänge :O Och jag är liksom inte ens sugen :O Det är sjukt läskigt! I fredags åt jag bara chokladpudding och popcorn...eller så va det i lördags xP Grejjen är iaf att jag känner ingen som helst sockersug. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt :P Åt en daim i söndags, och jag tyckte att den va äckligt söt! :O Daim som är så gott liksom -.- Så tyckte jag bara det va jobbigt att äta den :S

Jag kanske helt enkelt ska passa på att inte äta när jag ändå inte är sugen :P Däremot kom jag på mig själv med att bli sugen på ostbågar :P eller bollar (a)



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0