Dåligt samvete

Uscha, nu känner jag mig dålig! Har inte skrivit nåt sen i tisdags...så va bara tvungen att skicka iväg ett inlägg innan jag somnar. Men va lugna, jag lever (;

Bara för att ni ska veta så har jag en hel glassask champinjoner att äta upp snarast xD En ganska sorglig historia...men mest rolig xD Va sååå sugen på svamp! Så gick och köpte en burk...400g...och nu kommer dom snart bli dåliga. Smarta jag (a)

Det jag egentligen skulle säga va att jag för tillfället är helt nergrävd i böckernas värld.. :P Helt sjukt! Är väl inne på min åttonde bok nu sen från en månad tillbaka :P Can't stop. Och förra boken jag läste va så bra, så är tvungen att skriva om den!

Som jag vill vara
av Katarina von Bredow. Hon är en mycket bra författare...en av dom bästa jag läst! Just den här boken handlar om en 15-årig tjej, som blir gravid. När hon berättar det tycker alla att hon ska göra abort. Alla förutom hon själv. Värsta sorgligt, men sen blir hon stöttad och det slutar med att hon föder sitt barn. Man blir alldeles rörd! Jag kan varmt rekomendera den. Man börjar liksom fundera...att alla tycker det är så självklart med abort i låga åldrar, utan att tänka på vad som verkligen finns där inne.

Men nu ska jag sova!! Go'natt!



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0