Bara för att...

...jag får dåligt samvete här och måste uppdatera^^

Har dessutom fått reda på att vi ska tillbringa första maj och tjodarittan ute på landet utan internet så.. bäst att passa på liksom (; Åker visst redan på onsdag eftermiddag och är kvar till...aa jag vet inte, men kommer väl hem till helgen I guess.

image127

Plus att jag känner mig alldeles seg med flera ton snor i näsan och massa jordnötssmör i hjärnan ;S Tycker inte om att va förkyld, speciellt inte nu! Och har ingen aning om hur och när det gick till. Kändes hyffsat igår liksom. 20 grader sist jag kollade, sjukt! Men det blåser, så inte så bra att va ute ;S

Men nu ska jag äta kvällsmat, sen gå till Netto och köpa mashmallows och godis, och sen titta på House =D



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0