Bantningshysteri

Är ganska trött i huvvet nu ;S Men ska bara skriva det här innan jag går (a)

Måste ju skriva om vårt überintressanta samtalsämne igår...det är ju faktiskt viktigt också! typ

Alla har ju sina egna teorier. Det ska va så lite fett som möjligt, och helst nästan ingen mat överhuvudtaget. Det är så dumt att tänka på sånt när det finns så mycket vettigare saker att ägna sin tid åt. På stenåldern va det ingen som kommenterade vad man åt, och dom va ju värsta friska och mådde bra! eller nåt. Okej då, det där har jag ingen aning om, men jag gissar xD

Det är säkert psykiskt också.. Som när man tror att man håller på att bli sjuk. Då blir man ju sjuk bara för att man oroar sig. Dessutom känner man väl själv vad man mår bra av, utan att räkna alla dessa kolhydrater och proteiner!
Det viktigaste är att man mår bra, okej? Och så är det ju alltid bra att röra på sig, äta massor med grönsaker, och en odentlig frukost, och dricka vatten.. men det där visste ni ju redan.



Nu går jag ut i solen som gått i moln :P //ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer
Postat av: Annie

Man borde peppa varandra mer, fina kommentarer gör ju så att man inte bryr sig om vikt och andra ovesentliga saker..

2008-04-04 @ 17:45:38
URL: http://anniesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0