Bajs

Sitter här och försöker anmäla mig till hösten på studera.nu. Går inge bra, sjukt segt! Inte så himla konstigt kanske, but still. Och jag hade ju lagt alla utbildningar i korgen, men nu har dom ändå försvunnit :S Grrr...

Men så fort det här är klart så drar jag.. Lär ju ta ett par år.

Har faktiskt inget vettigt att säga här när jag tänker på det.. Har la haft en skön helg, som vanligt :P
Talang är så kul ju xD Dom där första gången, utbrytarkungen xD Så klockrena va dom! Och Ola-Ola...faktiskt himla kort med bara Ola :P Han va skön. Och han som härmade Elvis, sötare får man ju leta efter.. för att inte tala om nya charmknutten med egen låt och allt^^ Och hon tjejen som va sist ut då.. man bah :O Värsta nya Bianca...hon som vann Amerikanska talang för massa år sen som visades här i höstas ni vet xD
Sen Körslaget i lördags. Lotta va heeelskön (: yeah! För övrigt tycker jag att det går lite väl överstyr med allt det här om Porseryd och Brolle.. Börjar tycka synd om Pelle nu.. :P Vadå överdrivet liksom? :P Men diggar Brolle ändå...kan inte låta bli (a)

Och så sist, lite appropå rubriken. I söndags såg jag reprisen av Hela och rena xD Det handlade om bajs (a) Precis på min nivå (a) haha ;D Sen va jag ju tvungen att kolla på kvällen också^^

Men nu har studera.nu flippat ur totalt! Så nu slutar jag här innan jag också flippar ur x@



//ʝₒϛϚεfɘjⁿ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0