Tjingeling!

Sitter här och har gjort massa PS-uppgifter nu...gött! Bara några kvar. Så nu ska jag scanna in massa Bamse-bilder också...sen är jag klar för dagen ;D Yeah! Heltrött!

Lyssnar på Daughtry... iih, såg förut att dom är utmanare på rix fm...skitkul! xD Så jag röstade på dom...såklart...och på Ola...såklart ;D

Sen så har jag och Anna varit och shoppat loss på Ö-hallen också. Fast allt va nästan slut "/ Men köpte godis iaf =D Lösgodis :P Ska äta imorrn ;D

HAHAHA OMG! x'D Lyssnar på Wanted dead or alive. Och det är visst nåt fel typ, går dubbelt så snabbt som normalt xD Men vill inte göra nåt åt det, skitkul låter det! Mycket roligare än orginalet ju (a) Ganska seg annars liksom :P

image64

Men nu är det bäst jag tar itu med bilderna :O


Hoppas allt är grejt där ute i Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Sara

men jo, 2005 var bra så med, men jag menar att dom var mina favoriter (a) nana, alltså sebbe ägde scen på idol, men sen när jag fick se han i verkligeheten blev jag besviken, han var värsta divig -,- de gillade jag ointe. men nej jossan DANIEL!!! haha.. Daughtry (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) men hallå de sög stort att ola kom ner så långt ner -.- suck ju. men men, S.O.S :D :D haha, den kommer knäcka tror jag ^^ men men, aw tack det hoppas jag med!

2007-09-10 @ 19:34:19
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Annika

Jadå, det tror jag iaf :-)
Det var någon kille som sjöng så han ba sjöng något å sen ba, dishdishdishdish o.s.v. xD
Precis, men typ alla som säger att dem kommer vinna Idol suger och går inte vidre. xp
Jesjes, det är bra. Man har ju hört att det var värsa populärt i USA åså B-)

2007-09-10 @ 19:39:20
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0