Sugen på go'saker

Aah, liksom...kakor, godis, kex...nåt att tugga på helt enkelt :O Har suttit och tuggat på ett tuggummi alldeles för länge nu ;O Okej, inte så mycket så att det blivit flytande xP Tro mig, det händer både nu och då. Fast nu va det ganska länge sen :P Lidl's tuggummin är faktiskt bra...sparemint =9

Hur som helst...har inget bra att skriva om :O :O Bara att jag är trött :S Måste börja lägga mig tidigare...annars blir jag aldrig klar med nånting!! Men nu är det snart helg, gött! Fast det oroar mig, för nästa vecka börjar vi med Dreamweaver, och jag har fortfarande inte fått mina programvaror, och datorn funkar inte -.- Finns ju demos...men vart ska jag lägga in dom? Kunde ju nästan känna på mig att det där skulle skita sig -.-

Liksom..."vi har inte dom varorna inne just nu, men dom kommer så fort som möjligt". Visst, nu har det ju bara gått tre veckor. Jag tror er, not! Och sen måste jag skicka in en grej så jag får licens också...och hur lång tid tar det innan man får den tillbaka då? Dom kan väl åtminstone skriva på hemsidan att dom inte har det hemma...eller beställer mer när dom ser att det snart är slut. Jag råder er, KÖP INGET FRÅN MISCO!! :P

image65
Från fotoakuten.se


Men nu måste jag återgå till arbetet ;D Tjobaj!
(varför bajsar sig allt i explorer? x@)

Kommentarer
Postat av: Sara

mjaaa, o till tisdagen är mååns med på idol, hahahahahaha !! klippet är överbra ju x) mahaha. men men. Ja Ola, S.O.S har inte jag ens hört ju ;O jag blir deprimerad!!! harru hört den?

2007-09-14 @ 17:52:42
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0