Skolan...

Nu har jag gympat och varit så duktig så duktig! Och dushat och gjort mig iordning, skönt (: Känns liksom bra när man fått anstränga sig lite. Kroppsansträgning dårå xP Ska kolla upp nån mer gympa jag kan gå på...nu när man kan gå på hur många man vill xD Helst nån mitt i veckan då.. Ajja xP

Och imorrn börjar en ny vecka ;D Wiiiee! Lite läskigt, men det är nästan så man ser fram emot det ;O Har bara lite kvar på min hemsida...och några Photoshopuppgifter. Sen får jag börja med Dreamweaver =D Får köra en testversion så länge. Så himla sega är dom, känns som att dom skiter i att skicka liksom! Håller iaf på att ladda ner det nu...5 min kvar snart.. ;P
Men fastän det här med distans är skönt och kul och så så saknar jag "riktiga" skolan faktiskt ;O Läskigt, men sant! xD Men nu när det inte är så viktigt när man går upp, och alla dagar är likadana, och man har ingenstans man åker till för att plugga...man får liksom inget att se fram emot. Jag menar...om det är nån dag som är kort och sköna lektioner. Eller helgen.
Och skolmaten!! Speciellt potatisbullarna saknar jag, det äter man aldrig hemma liksom... Men ska kanske börja med det ;D =D Och så hade vi juice, saft och jättegoda mackor :O

Har också kommit på mig själv med att man hade mer att skriva om när man gick i skolan. Fast det är ändå skönt med distans nu på hösten, slipper gå ut i regnet och mörkret^^ Fast får nog ta och gå ut nån gång när det är riktigt regnit ändå...så mysigt när man kommer in och sätter på sig pyamasbyxorna och tittar på tv =D

Hm, oj va det här blev ett sentimentalt inlägg då :O Bara så ni vet så är det heeeelt okej här ;D

Byebye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0