Regn

Klicka för stor bildJahapp, så regnar det ute! -.- Jag som tänkte gå ut eller nåt nu när jag har rast :O Har kommit på att jag måste röra mig mer på dagarna.. Igår va jag på Korpen igen...ända borta i Viggestorp xD Tur att det bara va medel, annars hade jag legat platt nu xP Så iaf fick jag värsta ont i magen och allt.. Misstänker att det är för att jag inte rör mig på dagarna...sen kommer allt på en gång. Så jag går kanske ut nu ändå :O

Blev bara bajs när jag skulle ladda upp hemsidan nu.. fattar ingenting! Varför ska allt va så komplicerat hela tiden? :S :S Kommer inte klara av nånting! Frustrerande!

Nä, nu går jag!


 

Pusspuss bajbaj!


Kommentarer
Postat av: Sara

jobbigt -.- hahaha, ja måns va för söt ju :') hihi.. jag fattar inte. du har ju tagit syudenten.. jobbar du eller typ pluggar du? ;P

2007-09-19 @ 18:43:44
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0