Paul Potts

Haha, sitter här och läser Metro xD Lite tantvarning kanske...men skit samma! Tog den i Sthlm när jag ändå gick omkring. Fick ju lite tråkigt till slut :O
Så iaf står det om Paul Potts xP Jag menar...om ni sett reklamen för hans skiva. "Upplev varför världen älskar Paul Potts" Ööh, jag älskar inte honom. Mycket opera nu...om man jämför med va det annars är.
Men det som stör mig är att det står att han vann den brittiska motsvarigheten till Idol. Liksom...nä! Han vann den brittiska motsvarigheten till Talang! Snacka om opålästa! Eller vad man säger :P Sen har jag hört också att han va värsta utbildade inom opera redan innan :O Okej, vet inte om man får det...men det känns ju fusk.

Va bara tvungen att kommentera lite^^ Men nu ska jag nog gå och sticka lite framför öppna brasan xD


Bajbaaaj!

Kommentarer
Postat av: Sara

ah gör de :) :) hahaha. Mja, det är inte lik natalie tycker jag. som ola sa den är inte lika woho xD hahahhaa. ojoj, den killen är lite för rolig ibland xD tsssss* hörde du på p3 star & rix fm?

2007-09-16 @ 18:38:26
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Semlan

Jag vet, sådant gillar vi inte.. :P
Hahaha ojdå, jag tror det är Hemmet jag brukar sitta och läsa och jag klarar verkligen iiingenting.. xD
Äh, vem behöver omväxling när man slipper gå upp tidigt till skolan? :P Hehe jaa, du får hålla din tredje tumme.. :P Jag hade gärna gjort det åt dig, men jag har ingen tredje tumme.. :S xD
Jahaaa, okej, men då fattar jag... Jag och det här med koder och grejer är inte riktigt min grej. Under introduktionen i början av gymnasiet så skulle vi göra egna hemsidor på webdesignen och koda och grejer och jaa, det gick ju som det gick.. xD

2007-09-16 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0