OJ...

...va mycket klockan blev då :O Varför blir det såhär varje gång? ;S Urdumt! xP Men då ska man väl gå och dusha och lägga sig i sin mjuuuuka säng då :P Så får jag fundera på vad min hemsida ska handla om ;D Att det ska va så svårt! xS

Mamma kom på mig för nån stund sen.. Jag hade lagt Lidl's blockchoklad där nere i källaren. Skulle lagt det i kylskåpet, men det är sönder (det i källaren alltså)  -"/ Jättedumt! Där kan man annars lägga allt hemligt liksom ;D Saknar det! Iaf...vill göra chokladcookies, och vi har aldrig blockchoklad hemma.. Så passade på att köpa det då...så kom mamma på mig :O Men jag får göra...bara vi fryser in dom sen xD

Dessutom gjorde jag kolakakor häromdan xD Dom är nästan slut...redan! :O Men det va så länge sen vi åt sånna...så jag va bara tvungen! Sååååå gott!! =9

Bilden ?http://www.arla.se/Images/RecipeImages_270/15765.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.


Go'natt! Hebd viomaz pak grecs!

Kommentarer
Postat av: Sara

IDOLNÖRDEN, DET BÖRJAR IDAG :D hahaha, sry (a) (a) men du missar de inte va? ;)

2007-09-04 @ 17:51:26
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0