Nu funkar...

...datorn =D David fixade den yo! ;P Första gången jag faktiskt kan göra nåt här :P

Och jag, Isac och Molle har pusslat pussel xD Ett Europapussel. Jag gjorde väl mest antar jag (a) Molle försökte så gott han kunde men fick inte ihop en enda xD Hahahaha xD Nävars, va taskigt! xP Han är ju faktiskt bara 2 år snart :O
Sen när vi åt man så delade vi ut lapparna till julklapparna ;D Eller okej, vi drog var sin lapp...men ja xP Nananaa. Så jag får börja skriva min önskelista snart då... Yey! Inte långt kvar ju faktiskt!

Fick sån lust att pussla ett gammalt pussel vi har. Tror det är mitt faktiskt. Men dom där djuren...minns inte va det hette :O Ska se om jag hittar det (a) Men först måste jag på toa :O

pussel_pusselmatta.jpg

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

men måns är med i idol på tisdag, han har klätt ut sig ^^ o heter martin Nilsson o sjunger "cara mia" jag vet att det är han!!! liksom,så kul.. jag lysssnar på s.o.s nu, den är sjukt bra!!!!!

2007-09-15 @ 18:12:28
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0