Nanananaaa (a)

Varför får jag inget gjort? :O Känner mig typ skitseg! Sen blir man stressad också :P Men om jag inte får några nya uppgifter på måndag så är det nog ganska lugnt^^ Bara lite grejjer som inte vill som jag vill -.- Men men =D

Aah, och imorrn drar jag till Sthlm med pappsen =D Måste kolla upp adresser...och på kartan. I'm worried! ;S Kommer bli galen om jag inte hittar! Eller nää...får nog snarare panik :P Och sen arg. Men jag brukar ju hitta till slut iaf^^ Hoppas att vi kommer hem till 8 iaf. Pappa säger att han beräknar vara klar 4...men det kan man ju inte riktigt tro på, för sånt där stämmer aldrig, och plötsligt har det gått 5 timmar liksom :P Men det dumma är iaf att värsta trafiken är ju då på eftermiddagen :S But i cross my fingers :P

Men vettni, nu är jag trött och ska göra nåt annat xD Sen är det Idoooooool =D

Bilden ?http://jinge.se/a4/9maria.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Gamla Stan i Sthm..


Hej Hopp plommonstopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0