Mörker...

image64OMG! Det här är faktiskt läskigt! :O För bara nån vecka sen va det mycket ljusare vid den här tiden på dygnet. Nu är det typ kolsvart :O Jag menar visst...jordklotets lutning och allt det där...men att det går så fort. Helt skumt! Häromdan fick jag sån julkänsla när det va sådär jättemörkt, och vi hade ett ljus på bordet och...aa...värsta julvibbarna (: Nog är det ganska mysigt iaf^^ Speciellt nu när jag inte behöver gå ut på morgonen för att cykla till skolan ;D (a) Uscha, det är inge kul, mörkt när man cyklar dit, och när man åker hem är det lika mörkt xD Fast tänk på dom där vid polcirkeln eller vad det kallas xP När solen inte går upp alls! :O Det kan inte va kul..
Sen blir det snart kallt också, så man kan använda stora härliga vantar och halsduk...och så måste jag sticka mjuka raggsockar också =D Det här kan kanske bli den härligaste vintern på länge ;D

Men jag tycker nog allra mest om våren ändå! Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0