Min dator!

Bilden ?http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/8/224910/Dator_till_googladelarare_s.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.Wiiiieee, den kom idag!! =D ;D My precioooooous! Nävars, okej, jag är inte besatt, bara så ni vet :P Så nu måste jag städa på mitt skrivbord så jag kommer få plats med den :O Det är det som är nackdelen. Hata att städa! Typ det värsta som finns...så himla tråkigt! xP Men det måste göras. Annars kommer den ju aldrig få plats :S Och i helgen kommer nog Taylors...då får David fixa till med lite dittan och dattan (a) Kanske att jag kan trixa lite själv imorrn.. Om jag städat klart då :O Har 40 min på mig innan Idol :O *skynda skynda* xD

Har btw varit vääärsta vädret idag! Typ skitvarmt! :O Fast det skumma är ju att det bara varit 15 grader...kändes mycket varmare. Men så blir det väl när det varit så kallt innan antar jag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0