Lite allt möjligt

Bilden ?http://www.nordals-minigolf.dk/Sponsorer/Netto.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.Har varit i Lkpg hos Taylors idag. Yeah! 8) Men David kunde inte fixa min dator "/ Det va nåt skitskumt med att vårt modem är för gammalt för Vista...eller nåt. Så antingen måste vi ha ett nytt modem, eller så finns det nån uppdatering. Och jag fattar ingenting, men det gör mamma, och det är ju bra (a) ;D Och mina programvaror har inte kommit än :O Allt bara skiter sig! x@
Men vi hade det ganska kul ändå... Isac är så reuwlig xD Snackar och Crystler och disellok och allt möjligt xD Stackaren! Är alldeles hjärntvättad xD Och mamma bah
"Vad leker ni med på dagis då?"
"BILAR!"
"Jaha, ni måste inte leka med dockor då?"
"Näääää"
xD Han är typ rädd för dockor^^

Och typ igår fick jag reda på att dom ska bygga om Östermalmshallen till Netto! Aah jag vet inte...det är med blandade känslor för mig alltså. Först skulle dom bygga Netto i Hårstorp...men dom tyckte att det skulle konkurera ut Ö-hallen, så dom sälde lokalen till Netto. Och ingen har vetat om det tills nu häromdan :O Så nu rear dom ut allt i affären. Måste dit imorrn och ta kort innan det är för sent xD Jag menar...vår kära lilla affär ;( Undrar hur det blir sen...det blir ju inte särskilt stort iaf...och antagligen inte så stort sortiment heller. Hoppas det blir bra iaf! Jag menar...Netto i alla ära! ;D

Och sen skulle jag säga också att pappa ska till Sthlm på Onsdag.. Prata med några vindkraftssnubbar. Och santidigt är det Bamseutställning i typ Seriegalleriet eller vad det nu va. Alltså jag vill dit!! xD Men det oroar mig lite ändå...för sällan att jag skulle hitta! Jag får skriva upp adress och sånt...men tveksamt om jag skulle hitta ändå :O Men jag ska försöka! Aaaaah xP

Kommentarer
Postat av: Semlan

Hihi precis.. :P Haha ja men vadå, många grejer är så långsökta och sånt är inte jag bra på. xD Haha eller hur? Jaha okej.. Vi får tidningar från typ mormor eller vem det nu är och hon har inte Allers, det är någon annan och där är inte korsorden lätta. .xD
Hahahahah precis, verkligen.. xD
Jadu, det låter väldigt skönt.. Hade också gärna suttit hemma och pluggat.. :P
Okej, vad härligt. Vad händer efter du har läst ut den kursen då?
Ehm ja, precis, för jag exakt hur man återställer.. HaHAHA men det ska nog gå bra.. :P Hoppasjag.. xD

2007-09-08 @ 23:30:44
Postat av: Sara

Nja, vet inte om 2005 var bäst. Hade bara två favoriter då, men det har även varit storfavoritet. Ola&Måns liksom, o sebbe var väl okej ^^ fast jag hatar hans liveframträdande, uschusjc!!! (hoppas ingen tar illa upp) men så känner jag ^^ o sen 2006 var det faktiskt Erik som rerade, wohoooo. o Danny gilla jag oxå (inte längre) sen va ju, hm..jag vet inte -.- haha. o 2004 var det bara en som var bra, nämligen daniel :) så okej, 2005 var bäst! hehe, men iaf. ja ludwig va asbra (: haha, o ja det har funits n¨gra bra men oxå mindre bra, hahahaha.

2007-09-09 @ 15:27:55
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0