Igår

Bara för att jag har lite lust ska jag skriva lite om vad jag gjorde igår ;D Eller nåt xP ganska omväxlande dag faktiskt.. Började lite segt, försökte mig på Dreamweaver lite. Nu har jag hittat lite bättre instruktioner^^ Iaf..
Så blev det lite strömavbrott xP Man blir helt galen när man sitter och försöker göra nåt...så blir det strömavbrott mitt i alltihop :O Så allt slockna, och vi kom fram till att det va strömavbrott xD Intelligent va? :P Så jag passade på att gå på toa =D Skitmysigt! För vi har inga fönster i badrummet, så satt där med ett litet värmeljus på badkarskanten (: Det va länge sen! Och det är ju roligt när det inte går att tända nån lampa liksom^^ Iaf..
Sen skulle jag ut och hämta paket på posten...för jag hade fått ett dagen innan också. Allt kommer på en gång xD Så cyklade till posten...kan ju inte hämta ut på Ö-hallen längre "/ Och hade aldrig varit på posten heller, så lite nervöst va det^^ Hittade iaf, och jag fick paketen =D Stog där och skulle skriva på en lapp, och smart som jag är fattade jag inte vart jag skulle skriva xD Det va pinsamt :O Men men.. och det ena paketet va så stort så hon va tvungen att öppna hela luckan xP Jao, det va kul, alltid trevligt med paket dessutom =D

Och nu ska jag strax åka på KorpenGrosvad =D Fatta va länge sen det va man va där! ;O Trevligt värre! Får se om jag hittar var vi ska va...dom ska ju ta bort Aluceum...tror jag :S Blir mycket gympa nu =D Söndag, måndag, och så idag ;D Blir lite mer sen när Idolfinalerna börjat xP Kulkul! =D Nä, nu ska jag väl byta om lite tror jag.. :P


Bajbaj *vinkar*


Kommentarer
Postat av: Semlan

Haha nej, inte ens Einsteins kan allting.. :PO Bara nästan. .xD
Haha okej, hade jag fått jobba hemma varje dag hade jag offrat omväxlingen faktiskt.. :P Hehe ja, det kan jag tro ^^ Haha ja, det får vi allt hoppas.. ^^ Jag har ju bara ett sjuttonde synskt sinne.. xD
Haha elelr hur? xD Ja shit, jag är verkligen kass på sådant.. Men Flash är jag bra på! :D Fast det är inte samma grej, mycket lättare än webprogrammering.. :P Nähä? coolt, kan inte jag få adressen sen så jag kan gå in och kolla? ^^

2007-09-20 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0