IdolIdolIdol

Och jag har typ inte skrivit om Idol på jättelänge :O :O Men iaf, har varit många sköna snubbar, och brudar, med på sista tiden^^
Haha, så kul med han 53:åringen xP jag menar...pinsamt! Lika gammal som mammsen och pappsen ;O (ja, dom är så gamla) Sen den där andra gamlingen, som va kordordskonstruktör xD Så himla kul. Korsord is the shit liksom! Men måste va svårt att komma på sånt ju.. hmm..
Och Knut xD Tycker han är läskig, så himla sliskig på nåt sätt. Ser ut som Snygg-Lars...han som va med i Icareklamerna ett tag xD Huha! Men han va ju bra så...
Hehe, Henning då xD Han va rolig! En desperat sökande xD Men det kan man ju iofs förstå. Både ser och verkar rolig. Men han känns inte som en sån som kommer gå så långt "/ Men hoppas!! ;D
Sen va ju också dom från den där sångskolan bra. Rockisen och soulisen =D Fast kommer inte ihåg hur det gått för dom i slutaudition nu...eller har dom ens visats? :S
Och den där Big Brother-tjejen. Så synd om henne! Är glad att jag inte sett Big Brother...för då hade jag säkert stört mig gärnet på henne xD Men jag menar...hon har ju rätt. Skitmånga som man själv dömer ut bara för att dom varit med i nån dokusåpa för länge sen. En del av dom är säkert fortfarande idioter xD (a) Men är säkert många som ändrat sig much much sen dess :O Kul iaf att dom alla tre som tävlade om sista biljetten där i slutet fick va med^^
För att fortsätta på temat synd-om-folk så...den där killen som typ fjössjöng xD Dom va ju värsta hårda mot honom! Det beror ju liksom på vilken sång man sjunger om man ska sjunga starkt eller svagt. Så kommer dom och bah bråkar massa med honom, och Kishti blir skitarg. Jag blir skitarg på dom!! xP Dom höll ju på massa och bah "Du har fått mest auditiontid av alla, nånsin" man bah men det är ju ni som håller honom kvar! Visst, han ville säkert jättegärna komma vidare, men hade ju varit skönt för honom att slippa allt tjaffset kan man tro :P

image66

Nu ska jag bara nämna några mer...några gamla ansikten. Kul tycker jag!!
Först Patrizia. Hon va ju med förra året, kom till kvalen, men valde fel låt båda gångerna. Plus att hon inte kändes lika bra då över huvud taget. Hoppas hon har lärt sig en hel del under det gågna året!
Och först idag såg jag att Emma visst sökt iår igen =D Hon va ju också med förra året...och då sa hon att hon nog inte skulle söka igen. Som tur va gjorde hon det! Skitkul tycker jag!! =D För hon va verkligen grym! (och värst va jag säger "kul tycker jag" hela tiden xD)
Och sist, men absolut inte minst, MÅNS!! xD Så himla skööööön (: Kommer han och har klätt ut sig helt och hållet, och det va inte en chans att man kunde känna igen honom xD Så kommer Berg och Gynning och bah "brukar du gå klädd sådär" och han bah "ja, varje dag!" och inte ens då kände man igen hans röst xP Iaf inte jag :S Sen gick han in till juryn och sjöng Cara Mia, och man bah oj, lite otippat. Så himla trögt xD Men efter nån rad eller två va det ingen tvekan om att det va han jööööh. Och det tyckte visst inte Kishti heller xD

image67

Och nu, bara en till, lovar! KRULLTOTTEN!! xD Han har klippt sig, visst, men han är fortfarande lika krulltottig xD Tyckte varken det blev bättre eller sämre :P Men hade ju inte kännt igen honom om han hade kommit med helrakt hår ju :P xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0