Idol i Malmö

Aah, idag va det det bästa avsnittet hittills! Love Skåne liksom! Det va så många bra...precis som 2005 ;P

Först han som va med 2004...men "bara" kom till kvalen. Iih, han va söt xD Men minns honom bara från slutaudition...fast det kanske är för att det är med på dvd:n ;D Men ändå.. så skönt att se dom som tar revansch! Man blir så glad för deras skull^^
Och så den där krullkillen x'D Men vadå...jag tycker det va snyggt! Eller aa, kanske inte snyggt...men det är ju hans stil...säkert. Fast tycker han sjöng lite skumt...på nåt sätt :S
Hahaha, och så han som friade till Kishti xD Alltid händer nåt oväntat. Så söt...synd om na ;P Inte för att jag vill ha honom eller nåt...inga missförstånd här (a) Haha, så rolig "Kärleken är som en djungel, stor och djup" xP
Och tjejen med pianot xD Dom flesta tar ju annars med gitarren in...lite smidigare kanske :P Men hon va så bra och söt =D Sen den där andra tjejen...som hade gitarr, som sjöng Elvis. Också skitgrym ju!
Ett annat skumt instrument är munspelet xD Alltså hjälp va det skar (höll nästan på att skriva "skärde") i öronen! Tack och lov att inte allt visas i tv liksom (a)

Nu börjar jag bli lite fundersam också om jag verkligen nämnde han som va med i norrland..:O Han som va med 2005, men åkte ut i slutaudition...Robert tror jag han hette. Så himla skön röst! Minns inte honom ett dugg! :O Konstigt eftersom det finns så mycket från 2005 på dvd:erna :O Men nu ser jag ju honom iaf. Himla revanschsugen han med. Härligt! ;D


Men nu måste jag gå och snooza yo! En lång dag i Sthlm imorrn (AAH ÄR SÅ NERVÖS x'D)


Go'natt alla idolfreaks out there!! (eller är det bara jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0