Idol, fortsättning

Har varit lite internetavbrott här och sånt...men idag funkar allt bra. Bara det att jag ska på gympa nu snart ;D Men lite skriver jag iaf! I tisdags va det dags för tjejerna. Dom kämpade verkligen på bra!
Särla åkte ut.. Men vet inte, har aldrig riktigt gillat henne...kan va för namnet kanske xD Jag menar...man kan ju inte heta som ett toalettpapper. Det är ju bara skit xP
Gathania va bra! Bra drag och sånt.. Men hennes nya frisyr, såg ut som Rihanna xP
Och så Evelina...hon är ju bra annars, tycker hon ska gå vidare till finalerna, absolut! Men nu va hon liksom konstig, sjöng sådär konstigt lågt så det lät skumt och falskt. Inge bra! Hoppas hon gör ett bättre låtval idag ;P
Patrizia va sviiinbra!!!! Vilken närvaro, en skitbra låt, och hon sköng den så bra!!
Anastasia, stackars liten!! Men låten passade inte hennes röst...eller liksom...den försvann och det blev jättekonstigt. Men stundvis va det skitbra tycker jag!! Hon ska verkligen vidare!!
Amanda, tycker hon ser skitläskig ut xD Liksom, jätteblek, blont hår, och så illrött läppstift :S Plus att hon har jättestora ögon :O Men diggar sången och att hon valde nåt orginellt...blev värsta cocktail där^^
Tamela, hm jaa, the winner takes it all, så är det ju ;D Nä, men det va bra. Och lite roligt låtval sådär.. (:
Och så sist, Marie. Diggar henne, hon är coool 8) Och  så sjunger hon bra såklart ;P Tur att hon inte hade satt nån sparris i halsen =D Nävars, men hon va skitbra!! :P

Uppdatering :
Andra gången dom sjunger nu.. Tycker verkligen det gick mycket bättre den här gången!  Första killarna då!

Sam börjar med Goodbye my lover. Har alltid tyckt så himlans mycket om den låten!! Men när Sam sjöng den hörde man liksom inte texten...första orden i varje fras. Inte så bra...men bra att han gick vidare!! =D
Och Michel, bättre den här gången tycker jag. Blir så irriterad på juryn som ska envisas om att varken dom eller vi tycker om hans röst -.- Me like him! Ingen favorit, men bra är han!
Mattias sjöng Again, till skillnad från förra gången då det blev Never again xP Hm...åh jag vet inte!! Har inte hört nån av dom låtarna som han har sjungit sen innan. Det blir så svårt då! :O
Andreas däremot...sötnöt =D Tycker om nye BalladAndreas^^
Daniel fortsätter sprätta med armar och fingrar som ett missfoster (OBS! Inget personangrepp, lovar). That drives me crazy! Synd att han sjunger bra xP Och man kan ju inte sitta stilla till Grace Kelly, jag menar...jag förstår honom. Men det som är ännu jobbigare är ju att han säkert blir en sån som juryn kommer hylla vad han än gör, och verkligen försöker komma på bra saker att säga om hela tiden. Jag menar, hade nån annan hållit på sådär med armarna hade dom sagt att det tar bort fokus från sången och rösten och jag vet inte vad...men med Daniel är det visst bara utmärkt och genialiskt -.- Skit på er jurrisar x@
Knut! Knut Knut Knut...du ska fortfarande ut!! Men tycker allt lite synd om honom med kronofogden på halsen :O Han såg alldeles ledsen ut idag. Hur som helst va han ju klart bättre igår.
Sist, men inte minst, Christoffer. Yes, I will cry you a whole ocean if you inte går vidare -"/ Han sjöng All my life bättre, men det här va ju inte fy skam det heller. Falsett i massor xD =D
Sen måste jag ju bara säga att Sam och Daniel bara va för söta när dom gick vidare^^ Helt överlyckliga och hoppade omkring som jag vet inte vad xD Ey, go them!

Och så idag va det tjejernas tur =D Dom hade gjort en klar förbättring sen förra gången, skönt ;P

Först Evelina, ett bättre låtval, mycket bättre. Låten är bättre över huvud taget ;D Men tycker fortfarande det låter lite konstigt. Liksom...inte behagligt. Hoppas hon bättrar sig!!
Och Patrizia. OMG, minst lika bra idag tycker jag! Vad den där bajsjuryn än säger xP Det störigaste va ju att dom sa att inte så många känner till den låten, men den som Tamela sjöng känner visst alla till. Hade aldrig hört talas om den :S Många som visst har minnen till Farytales gone bad!! Dom tror dom vet så mycket om allt. Grrr...
Anastasia, aah hon är så söt på nåt sätt!! Kan inte sätta fingret på det. Rejält bättre idag, much much! <3 Så himla kul för henne att hon gick direkt till finalerna!! =D Yeeah!
Sen Tamela.. Har kommit fram till att jag nog inte gillar henne.. :S Tror jag...eller så lät hon bara konstigt idag :P
Marie då. Haha så söt! Nog slängde hon bak huvvet till höger lite...men hon va jättebra ändå!! That's the power of love yo! Eller nåt liknande :P
Gathania. Hon sjunger ganska tråkiga låtar "/ Men bra röst ju...I guess. Bara att låtarna är så oändligt segtråkiga!
Sist ut, Amanda. Hon blir nog (och är nog redan) tillsammans med Daniel juryns favorit. Och som dom tjatar och går på hela tiden tröttnar man istället på dom. Det är tråkigt! Men hon sjöng ju en lite fartigare låt idag^^

Det blir spännande imorrn! Oh yeah! Oschysst att bara säga två av dom som går vidare nu ju xP Och får inte juryn välja sitt wild-card iår...det här blir helskumt! :S



GO'NATT!!! <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Du har ju glömmt Anastacia! haha ;p

2007-09-27 @ 18:47:00
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Semlan

Hahha joo, det är ju iofs sant.. xD
Hehe så bra då. Jag kan inte tänka mig något lyxigare än att plugga hemifrån :P
Hahaha jaa, jag har så många olika sinnen vet du xD
Njae, alltså, man skriver in kommandon, eller vad man nu skall kalla det. Det är inte alls på samma sätt som i webbprogrammering... Åh ska du? Flash är SKITKUL! När man kan det och inte har en kass lärare i ämnet.. :P Du kan ju alltid fråga om det är något du inte fattar så KANSKE jag vet svaret. ^^
Ooou okej, tack så mkt.. :P Ska gå in och kolla den sen.. :P Va? Det var inte jag som var otrogen, det var BAMSE! Mot Brummelina så skyll inte på mig här va! Men jag blåste av det hela innan vi hann vigas, jag trodde ju att han separerat från Brummelina.. hahaha.xD

2007-09-28 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0