Idol 6/9

Haha så kul xD Är ju inte så många bra...tyvärr. Men det här året va det ju fler som går vidare från norrland än vanligt xD Yeah 8) Alltid nåt. Och deras norrländska är ju så söööt (: Aaaah!

Men dom där jurrisarna va så taskiga mot han nån gång i början. Som sjöng så dåligt att Kishti somnade, och Daniel bah fortsätt. Så synd om na ;O Eller han som vann en heldag bakom kulisserna xD Undrar hur länge han satt där egentligen...bah somnade xP Stackars barn!
Men dom är så roliga...norrlänningar är ju lite sega (;
För att inte tala om hon som sjöng helt förskräckligt, och trodde på allvar att det berodde på att hon tappade sin nummerlapp :O Helt lost liksom!
Aaw, men han va ju så söt, han som va med 2005 men åkte ut i slutaudition.. Mindes inte honom alls, men han va ju bra! Alltid spännande med dom...om dom kommer vidare eller inte :P

Sen måste jag ju nämna dom som pratar innan det börjar...dom där "Elvis, var är Elvis? Det är deu neu" HAHA x'D Samma som förra året. Fast när jag tänker efter har dom varit med varje år...men nu pratar dom ju. Så roliga xD "Var är min kaviar nu?" Vet inte hur mycket vi höll på sådär förra året xP

Men det värsta är ju han den nya hallåan...som jag aldrig vet vad han heter xP Han va ju på 6:an förut...typ Momento eller vad det hette. Så störande så det finns inte!! Fast bättre som hallåa än programledare måste jag ju faktiskt säga (a) Jag menar...är det nån som är jobbigt käck så är det ju han...och inte han Ludde (?)


Nä, nu är jag trött här va...ont i hövve! :S Godbaj!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack! :-) Håller med dig om idol x)haha, men han som sa typ disshdisshdissh och hon som trodde att hon inte gick vidare för hennes lapp åkte av, vissa är lite väll konstiga men roliga. :-P

2007-09-07 @ 20:15:48
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Semlan

Hehe jo, det var allt ett tag sedan :O
Hahaa neej, alltså, det är så KUL! Sen att jag är kass, det är en annan femma.. xD Men alla våra korsord är slut, jag har gjort alla. :O xD
Haha jag är också döseg. Jag har övningskört en gång och sen har det inte blivit mer. Man känner sig så efter, alla andra verkar ju köra regelbundet.. :P
Jo men förresten, vad håller du på med nu när gymnasiet är slut? Jobb eller studier?
Och din nya design är skiiitsnygg! ^^ Jag vill ändra min design också, men jag fattar inte hur man gör, är helt lost på det där.. xD

2007-09-08 @ 01:06:30
Postat av: Semlan

Hehe jo, det är sant. Fast jag klarar ju som sagt bara barnkorsorden typ. XD Haha, men det ör kul ändå. :P Och när jag väl klarar ett ord på ett svårt korsord blir jag riktigt stolt. xD
Ja jag vet! Är man beroende måste man ha mer. xD
Ja, barnkorsorden är skitlätta och resten är skitsvåra. xD
Ja jag vet.. Alltså, jag vet inte varför det inte blir av att vi är ute och kör, men det går inte riktigt in i planeringen liksom. :S
Jaha ojdå, så du pluggar hemma typ då eller? Går det bra eller? Hur lång är utbildningen? :P
Hehe, jag ska försöka testa lite någon gång när jag orkar och se vad som händer. .xD Risken finns väl dock att allt bara blir fel, men jag kan ju försöka ändå. xD

2007-09-08 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0