IDOL 2007 IS HERE! ;D

Yeeey, idag började det då. Aah så kuuul ;D Men nog saknade man Clabbe lite.. och det gjorde visst Swartling med xD HAHA, så kul x'D "Då tar vi en omröstning då, vad tycker Claes?" Det är inte så lätt alltid ;D

Och så synd om hon som va först ut...så nervös ;P Jag menar...näst intill omöjligt att sjunga då. Och så kommer Swartling och river sönder hennes golden ticken (som dom btw börjat använda här med). Vadå slöseri på träden! Bara för att va elak liksom...där går gränsen! xP

Sen han med minigitarren...så synd om honom med xD Först går Kishti liksom...sen Swartling, och sist Breitholtz. Och där står han och bah jaha? och sjunger vidare xD Men vad ska man göra? Stackarn! Undrar hur länge han stog där^^
Kul btw att man får ta med instrument in iår.. Det va väl två gitarrmän till om jag inte minns fel. Först han som dom snodde med sig xD Hahaha, hans bandpolare verkade inte riktigt nöjda med det xP Men han va ju värsta grymma! Och nu har jag kommit på vad det va för låt han sjöng (a) xD Follow through med Gavin Degraw (a) Så himla bra! Och han den andra...som fick Kishti att börja tjuta...vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om. Han sjöng ju bra, men lite skum emellanåt sådär :S Njaoo..

Sen måste man ju nämna flashbacksen i början...från dom tidigare idolerna.. Aah så mysigt! Och MiniDarin =D Liksom fatta...han va bara 17 år där! Skitliten!! =D Så blir man lite vemodig när man ser allt det där ;O Men det va trevligt!^^
Och så ska jag bara säga också att Berg och Gynning inte va så jobbiga som jag trodde att dom skulle bli xD (a) Fast lite skumt va det allt att Jihde (aah, kommer aldrig lära mig stava hans namn!! xP) kom in med sin berättarröst mitt i alltihop :S

Sen va det såklart trevligt med House efteråt =D Yeeeaah! <3
Men nu måste jag snooooza :P


Pusselipuss! Hebd viomaz pak grecs! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, men hallå darin.. ehm (a) nu ska jag faktiskt inte skriva vad jag tänkte, nananana !! xD xD xD så nu är sara snäll ^^ ^^ ^^ men ja, Erik va asbra ju!!! liksom, wiiiie. pogramet isäg är urkasst mot tidigare år :/ inte kul alls, men men.. sen gbg, var inte så jättebra tycker jag men. fast han ludwig va bra :D o hon sista tjejen som kom med :) wii wii, yees, nu vet du lite från min sida.. hahaha !!

2007-09-05 @ 21:18:27
URL: http://sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

btw, jihde rocks :D :S

2007-09-05 @ 21:19:27
URL: http://sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0