Hemsida

Nu ska jag göra mitt första projekt i kursen...en hemsida. Och jag har noll inspiration om vad den ska handla om.. :O Och jag vet inte hur stor den ska va heller. Har ju ingen lust att göra en hemsida om sig själv liksom... intressant är jag inte xD Jag fortsätter fundera här.. Om nån har nåt tips får ni ju gärna tipsa mig ;D (a)

Annars har det inte hänt nåt idag...men snart ska vi väl äta och lite sånt yo. Sen åker jag nog ner till vårt såkallade centrum och lämnar tillbaks böcker och köper tuggummi och lite sånt ;D

BARA EN DAG KVAR!! <3 Hm, Idol, det kan jag ju göra en sida om...men känns som att det skulle bli så mycket om jag gjorde det :O (a)


Jaja, go'middag och simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Vad är det för nåt du pluggar? Har jag missat nåt? ;)

2007-09-03 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0