Helgen

Klicka för stor bild
Har typ inte hunnit vara framför datorn under hela helgen :O Skönt faktiskt ;D Har märkt att jag är skiiittrött hela veckan för att det blir så mycket skärmar :P Och jag har fortfarande inte gjort nåt schema för mig :O *fyfy* xP
Hur som helst.. Lördag morgon åkte jag och föräldrarna mina till Nkpg =D haha, eller okej, morgon va det väl inte riktigt...men förmiddag...11. Men va svintrött faktiskt :O Va på ingelsta...har aldrig varit där förut. Men där låg bara dom stora affärerna, typ Bauhaus, Kvik, Rusta... Vi skulle visst ha kakel till vår tvättstuga :P Sen gick vi in på Rusta bara för att det va kul =D Kunde inte hejda mig från att köpa godis :O Och ansiktsmask xD Och så behövde jag faktiskt deo :P (a)
Sen åkte vi hem xP Åt mat. Och på eftermiddagen blev det Vävinge för hela slanten. HAHA, åker dit bara för att spela pingis, bara för att vi har en stor tom lada där xP och för att vi inte får plats med pingisbordet hemma (a)

På Söndagen då.. Då ringde Taylors och sa att dom va i Vävinge xD Och pappa tyckte såklart vi skulle åka dit för att hälsa på dom xP Lite tjatigt kanske.. men det blev pingis, fika, och att vara ute massa. Jättefint väder va det!
Dessutom åt vi för första gången på länge kyckling! Alltså, på söndagarna äter vi jämt kyckling! Men nu va det jättelänge sen vi gjorde det xP

Ja, för övrigt är det jättefint väder nu med! ;D Så får masa mig ut på en promenad med kameran =D Va ute lite förut med...men det skadar ju inte att gå mer :P Och ikväll är det Idol...kval :O =D Är så nyfiken så att jag spricker på om det blir Andreas eller Robert som kommer med!! Så oschysst av dom att inte berätta för oss xP Undrar om dom verkligen har bestämt sig...för på idolsajten stog det att dom inte hade bestämt sig :O :O Tror jag döööör xP *fjortis*


Nä, nu går jag xP Bajhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0