Hej rubriken..

Ja, anledningen med att jag inte skrivit nåt om igår är att allt bara blev bajs xP Typiskt mig, och typiskt Stockholm -.- Känns så onödigt! Men som tur va missade jag bara en kvart av Idol xP Trodde ett tag att vi skulle missa typ halva eller nåt :O

Men nu väntar typ pappa här och vill kolla sina mail :O Han är typ helnojjig och naiv och tror han får mail hela tiden :O Menmen.. Heroes va typ SKITSPÄNNANDE idag!! Det bästa avsnittet hittills :O OMG! xD Så slutade det när det va som mest spännande.. Så bah kom Hiro från framtiden...och han kunde prata engelska! :O Och det dummaste är att jag får vänta en hel vecka på fortsättningen :O
Men efter det kom iaf lokala nyheterna. Och Kliman! =D Seriöst...he made my day!! (a)


Nä, nu är jag trött! Go'natt i nattmössan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0