Barnfilm

Hahaha, har just suttit och kollat på film från när vi va små =D Så söta!^^ Men alltså OMG, fatta va jobbigt det måste ha varit. Tycker synd om mamma och pappa :P Och så hade alla så hemska kläder! xD Men det får väl gå då :P Och stackars mamma visse inte bli filmad ;P Det är inte lätt! Men kul! xD Vet inte hur mycket man satt och skrattade där i början^^ Man ser likheten (;

Nä, men nu är jag trött på datorn för idag xP Hade upptäckt häromdan att jag kan kopiera från webtv...antagligen nåt i Vista...så gjorde en bild på Kliman (a) Så råkade jag ta bort den, och sparade den inte -.- Skitstörigt! Får göra om nån gång xP

Men lyssnar på musik...Brian McFadden <3 Så himla bra! Bäst just nu:

free music

Kommentarer
Postat av: Sara

haha okej :) pluggar du till nått spec? shit va nyfiken jag är.. själv vill jag börja o jobba efter studenten ^^ hihihi.

2007-09-22 @ 17:18:18
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Annika

Haha, va kul att se en film från när man var liten! x) Men det kan inte jag göra, jag kan bara se en massa foton.. ;p
Vad har du för några favoriter i idol nu då? :)

2007-09-23 @ 12:10:14
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0